Pracujemy na nowoczesnej dwuosiowej hamowni podwoziowej marki V-Tech, model VT-4/B2. Hamownia wyposażona jest w dwa hamulce elektrowirowe (po jednym na każdą oś) o maksymalnym momencie hamującym 2000Nm. Hamownia posiada regulowany rozstaw osi oraz pneumatykę umożliwiającą bezpieczny wjazd na rolki nawet bardzo niskim autom. Całością steruje jednostka centralna z autorskim oprogramowaniem firmy V-tech - DynaVTECH wykorzystującym opatentowaną technologię TrueForce II.
Hamownia umożliwia:
Pracujemy na innowacyjnych i najnowocześniejszych dostępnych obecnie na rynku interfejsach do programowania ecu, przeznaczonych zarówno do samochodów europejskich, jak i azjatyckich. Naszymi interfejsami jesteśmy w stanie zaprogramować praktycznie każdy sterownik (m.in. montowany w najnowszych modelach bmw).
Parametry techniczne hamowni VT-4/B2:
Typ | Obciążenia |
Wymiary (D x S) [mm] | 5500 x 3800 |
Maks./min. rozstaw osi [mm] | 3300/2300 |
Maks./min. rozstaw kół [mm] | 2200/900 |
Minimalna średnica opony [mm] | 400 |
Obciążenie pojedynczej osi [kg] | 3000 |
Liczba osi | 2 |
Hamulce elektrowirowe | 2xTelma-Valeo |
V max [km/h] | 300 |
Tryby pomiarowe | inercyjny, obciążeniowy, drogowy, stałych obrotów |
P max [HP] - tryb inercyjny | 450 |
P max [HP] - tryb obciążeniowy i test drogowy | 1100 |
P max [HP] - tryb stałych obrotów (moc na kołach) | 540 |
Dokładność pomiaru, tryb inercyjny [%] | 0,1 |
Dokładność pomiaru, tryby obciążeniowe [%] | 1 |
BDM (Background Debugging Module) firmy EVC.
Przez ten interfejs program zgrywany jest jak i wgrywany przez specjalne złącze komputera sterującego pracą silnika samochodowego.
CMD Flash
Dzięki temu interfejsowi możliwe jest programowanie ECU przez złącze diagnostyczne pojazdu. Coraz więcej nowych pojazdów wyposażonych jest w złącze diagnostyczne OBD, które wykorzystujemy do zgrywania zawartości komputera przez ten interfejs.
POWER BOX
Dzięki tej metodzie możliwe jest podniesienie mocy bez ingerencji w zawartość ECU poprzez wpięcie w odpowiednie miejsce całego zestawu. Zestaw jest szybki i prosty do montażu.
AFR
Dzięki temu urządzeniu możliwy jest pomiar mieszanki paliwowo-powietrznej, niezbędnej do ustawienia pojazdu podczas chiptuningu lub regulacji LPG.
Analizator spalin
Urządzenie pozwala na ocenę sprawności spalania oraz emisji zanieczyszczeń.